Skolens logo

Skolens logo er blevet til i samarbejde med grafisk designer Ditte Holm. Logoet tog udgangspunkt i de værdier og den hverdag som findes på Møldrup skole. Udgangspunktet for arbejdet er en forståelse af, at god trivsel og gode læringsforløb er en fælles opgave for skole og hjem, der skal løses i samarbejde.

I skolen er der én eller to voksne til en klasse med op til 28 elever. De har hvert ét hjerte og to hænder, der skal strækkes til alle børn. Derhjemme er der én eller to hjerter og to eller fire hænder til ét, to eller tre børn. Forskningsresultater fra hele verden viser, at elevens læring og succes i skolen bedres betydeligt, når forældre og skole sammen er aktive børnenes udvikling, trivsel og læring.

Logo u baggrund